Spinnhandböcker på svenska:

... Verkar stört omöjligt att få tag i, jag har letat igenom stort sett alla bokhandlar på nätet utan lyckat resultat. Engelska finns det en uppsjö av däremot. Men köp en på engelska då kanske du tänker nu. Och det skulle jag ju gärna ha gjort. Men det är något fel med mig. Jag kan inte läsa en bok som kräver så mycket koncentration för jag har ingen. Också därför jag inte kan följa ett stickdiagram. Eller titta på tv, jag hänger inte med i handlingen för jag glömmer vad som hänt från den ena gången till den andra. Som sagt det är något underligt fel på mig.

Vad jag däremot upptäckte i en av butikerna på nätet var en bok om hur man gör sina egna sexleksaker. Jag bara gapade av förvåning. Under kategorin "Hobby&Fritid", undermeny "Handarbete-övrigt" poppade den upp. Nog för att onani är handarbete men ändå...???
Och nej, jag köpte den inte.

I dag på förmiddagen var jag på den första repetitionen till rockshowen. Vi fick skriva positiva saker om varandra på en lapp som satt på var persons rygg. Så här ser min lapp ut:

 

En liten egokick sådär på söndag förmiddag var ju inte fel att få uppleva (speciellt  inte då jag hade ägnat morgonen åt att gråta). Det ser ut som att jag kanske får med ett nummer i år också, jag som inte ens hade tänkt skriva något, men vem kan hejda den ruljansen i huvudet när kreativiteten vaknar till liv? Vi får se vad det blir av det hela. Första numren har vi fått idag och jag ska bla vara häxa, trevligt värre för då behövs det ju inte ens kostym ;)

 

Nej nu ska jag leta vidare i bokhyllorna på nätet, och skohyllorna med för den delen. Äldsta sonen hade str 36 på skor i juni, nu har han huxflux gått upp till str 40!! Dessutom ska jag spåna på veckans fototriss som handlar om dubbelt. Svårt. Klurigt. Jag kanske får backa på att vara med denna gång.

 

*So long, så länge*

#1 - - Linnsey:

Göra sina egna sexleksaker, hum, de lät lite läskigt faktiskt=/