Ångest..

..Ångest, ångest.. Svårbotat sk*t.. Men, men som det sades i en revy: "Ta en tablett". Så det ska jag göra. Och sätta mig med barnen och titta på: Vi på Saltkråkan-Visst finns det tomtar. Och kanske sticka lite. Sticka är bra terapi..

Plommon träd i blom..

Vårkrage likaså..

*So long, så länge*
#1 - - Bumsan:

Hoppas du mår bättre snart fina du. Vad har livet nu hittat på? Har det hänt något? Kramar!

#2 - - Anonym:

Ångest, ångest... Stickning är väldigt bra mot det, tycker jag. Likaså en promenad, lite påtande i trädgård, eller långsam matlagning. Att ge sig hän åt något, koncentrera sig på något fysiskt, och på något sätt kanalisera obehaget och få något konkret, något som håller.



kram på dig.

#3 - - Fosco:

Nu klantade jag mig nog så att min kommentar försvann, tror jag. SKrev iallafall på ett ungefär att stickning, promenader, trädgårdspåtande, långsam matlagning, och egentligen allting där man för en stund ger sig hän åt någonting och gärna får ett konkret, fysiskt resultat kan vara bra för att kanalisera obehaget och få saker och ting och liv att bli lite bättre igen.



Kram på dig.