Snälla Tomten:

.. Så här när det närmar sig jul vill jag bara passa på att meddela att jag varit en riktigt snäll tjej i år (tycker jag själv). Jag har lärt mig lyssna till andra och bestämt mig utefter det jag tycker känns bra. Jag har fortsatt kämpa för att orka med livet. Jag har kämpat för att få bättre tålamod. Jag har lärt mig säga nej och stopp åt skuldbeläggarna. Jag har lärt mig att i vissa situationer bör jag helt enkelt vara tyst utan att vädra min egna åsikt. Jag har lärt mig att inte bry mig om vad andra tycker om mig. Jag försöker vara en rättvis mor.

Kort sagt har jag gjort allt jag kan. Och som tack för det önskar jag mig:

Massor med garn.
En snickare.
Trosor.
En rörmokare.
En bakmaskin.
En älskare.
En skärmaskin (till lilla skinkan)
En sambo.
Ljus (alltid)
En vän.
Skärmatta/rullkniv.


Men främst av allt så önskar jag mig ett helt liv i harmoni.

Mvh Vicky



Ps.. Jag har många fina vänner som på inget vis får känna sig stukade av min önskan om en vän, för med vän menar jag DEN vännen. Som man går genom livet med.. Ds
#1 - - Bumsanrina:

Befriande att höra att någon lägger energi på att bli en bättre människa istället för att bara tänka utseende och yta hela tiden. Är så innerligt trött på utseendefixeringen. Stor "tyckaomkram" till dig!