Tillbakablick, Oktober-08

.. Jag kan verkligen inte ha mått vidare bra förra hösten. Vilket jag i och för sig nämde redan i förra tillbakablicken, för September. Har knäppt otroligt lite kort, i Oktober förra året enkom tre.. Ett på vardera av barnen när det var halloween. Och ett på bandyträningen min minsta går på. Bandyträning känns högst aktuellt även idag då sonen nu tränar två dagar per vecka. Därför får det bli den jag lägger upp, en suddig mobilbild:

 

I år är det hårda bud som gäller, fullstora mål (utan målvakter än så länge) och lyssnar dom inte på tränarna får de hålla på med samma övning tills dess att de gör det. Helt rätt! Förra året tyckte jag allt att tränarna var lite mjäkiga..

 

Sonen med sina långa spinkiga kalvaben ser ganska lustig ut tycker jag. Och han fjässar bara bollen, jag sitter där på träningen med min stickning och har lust att skrika -Men kläm i för faaaaan, däng till bollen hårdare! Men jag får spara alla sådana utrop till matcherna. Första matchen missar jag :( Precis som förra året så är det match när barnen är hos sin far, och jag har teaterrep. Typiskt!

 

 

För fler tillbakablickar, gör ett besök här.

 

Vi får se om jag lyckas ta mig i kragen till veckans fototriss med. Jag vet ju exakt vad som inspirerar mig. Men att få det på bild känns värre :s

#1 - - Barbro S:

Kul att se och ännu bättre med berättelsen till. Jag hoppas du inte svär när du hejar på dina barn. Ja, jag är sån!! :)