Och en korg och ett par vantar:

...Jo för vi var ju ute i skogen under julhelgen, pojkvännen och jag. Elda i kaminen, bara tända ljus som lyse och myyyyyyyys i stor skala. Spela yatzy, alfapet.. Och så handarbeta så klart!

Därför blev den lilla..

Korgen klar och fylld med smått..

 

Jag stickade lite på mina vantar med. Men först idag under Fb online stickcafé blev de färdiga:

 

 

Stickor 3,5, Garn: Kauni samt ett acrylgarn (snacka om att det är handtvätt på dessa..)

 

Mönstret är verkligen jätte lätt. Och det blir ju så fint! Och det hittas här. Fast ni får surfa er runt lite på sidan först ^^

 

I dag fick jag ett JÄTTE fint paket också. Oj, vad jag har klappat och funderat! Tusen tack igen söta U --<--<-@

 

Men nu ska jag fortsätta steka pannkakor. Tråkigaste jag vet, rätt gott men ganska meningslöst. En brakfis senare är man ju liksom hungrig igen..

 

 

I övrigt..

 

Juldagen 2010

..så är det vinter..

 

Juldagen 2010 bild 2

..ute i skogen och..

 

..allt är vackert vitt..

 

Och så en liten hemlis.. Eller nä. Ingen hemlis alls egentligen. Bara något som känns vackert i mitt hjärta. Och även om ett annat datum för alltid kommer vara vårat datum. Så har jag officiellt varit flickvän till Bw-killen i 6 månader nu.

 

*Är så kär så*

#1 - - Cecilia:

Så vill jag fira jul...om ett par år, kanske!

Låter som du haft det bra, det tycker jag är gott att läsa!

God fortsättning!

#2 - - Anonym:

Jag tyckte själv om garnet,klappade själv på det innan det for till dig.Ska bli kul att se vad du gör av det.Skönt att du har haft en bra jul och att kärleken blomstrar.Kram på er.

#3 - - Carina:

Så fina bilder och underbara vantar. Är så glad att du har det så bra med Peter. Det är så mycket värt! Kram!