Nattligt besök?

...Det var ju väldigt länge sedan nu.
Men i natt tror jag att det har skett.
Jag kan ju missta mig så klart.
Men jag vaknade med hans doft på min hud.

Och jag har drömt.
Strange, very strange.
Det är ju 8 månader senare nu.

Och det ger väl egentligen inte så mycket huvudbry.
Mer en stilla undran, varför nu?
Varför inte förr när det fortfarande fanns chanser kvar?

Eller också så kom det som ett svar på något jag funderat över..
Nåväl..

Onsdag i dag, skolavslutning för mina knott. Och solen skiner som omväxling, de senaste årens skolavslutningar har varit kalla och grå.
Sommarväskan har fått komma ut ur garderoben, kameran är laddad, snart dags att åka till kyrkan.

Och det är bara 8 repetitionstillfällen kvar innan det är premiär: paniiiiiiik!!
#1 - - monke:

Hallå! Vad tyst det är här! Nu får du slita dig från solen och blogga lite!



monke