Ett stycke vante:

...Gör ingen glad, därför kämpar jag nu på med vante nummer två. Byxorna får vila lite till..

Magen är krasch, bom, bang av alla tider jag fått att passa nu när jag måste praktisera. Jag har alltid älskat Rockskolan så det är inte däri problemet ligger utan bara min lilla benägenhet att inte klara av stress vidare bra. Så jag får alltså fortfarande inte behålla något jag äter trots att det gått två veckor av praktiserande *suck* Dock måste det ju på alla sätt bevisas för förkränkningskassan att jag inte kan jobba så det är bara att kämpa på i minst tre månader. Har jag tur går jag ner lite i vikt på kuppen. Har jag otur börjar jag tappa hår igen och naglarna börjar skiva sig..

Idag började sonen med sin medicin. Som mamma går jag runt med en aning panik i kroppen, speciellt kul var det ju inte att läsa biverkningslistan som var nästan en hel sida lång och slutade med hjärtattack och plötslig död.. Och då var jag tvungen att släppa iväg min son till skolan strax efter att ha läst detta hemska. Visst man ska inte måla fan på väggen men hallå, vilken mor blir INTE orolig? Kontrollerna är förvisso noggranna, vi ska in var eller varannan vecka och kolla upp vikt, blodtryck osv. (Alltså ÄNNU fler tider att passa). Sedan blir det föräldrautbildning 1 gång per vecka under Oktober. Nyttigt, nyttigt. (Och ännu fler tider att passa..)

Tur att jag har en sådan underbar pojkvän, som finns här och gör mig lycklig med sin blotta närvaro <3

Hittat en utlottning har jag gjort också, en riktigt fin en, inne hos: Stickat, spunnet och.. Klart man tar en chans!
Nu ska jag väcka stackars Bw-killen som jobbar natt för det är dags att åka iväg med ett flyttlass till samt hämta hans lille son.

*Over and out*
#1 - - Sara:

Hej! Kul att du hittade till min utlottning :) Jag vet hur det är att läsa om biverkningarna, inte kul! Försök att inte tänka på det är allt jag kan säga, men det gör du nog redan :)

Lycka till i utlottningen! Och hoppas du får ordning på stressmagen kram

#2 - - Nina Lindh:

Krasch bom bang i magen är inte bra alls!