Paket i lådan:

...Och vilket paket sedan! Nu har jag verkligen blivit rejält bortskämd under hösten och vintern av min hemlis med hela 4 paket! Och igår kom alltså detta:

Paket 4

Härlig merino, tjusigt stickgarn och KnitPro strumpstickor..

 

Paket 4

..Och ett par söta örhängen ^^

 

Tusen miljoner tack för allt fint snälla Vilma --<--<-@

 

I övrigt har jag stickat ännu en mössa.. Till vem, hur eller varför vet jag inte. Eller jo varför: hade garn kvar. Hur: med garn och stickor. Vem... Blir nog till någon form av stickhjälp vad det lider (får samla långsamt på hög först).

 

Ännu en Stripey..

 

Och så har jag sytt, lite snabbt, under måååånga svordommar över symaskinen, ett fodral till äldste sonens nya touchmobil. Två till lär det bli vad det lider, men jag delar upp det. För många svordommar på en och samma dag kan bara inte vara bra?

 

 

Enkelt men funktionellt..

 

Nu måste jag ta tag i det där med att slänga ihop en matbrödsdeg om det ska finnas något bröd här i huset. Och tvätta vidare. Dessutom tänker jag emellan tvättandet och degandet tjuvstarta på fb online stickcafé. Ufon handlar det om idag. Herregud.. Vilket av dom ska jag ta?????

#1 - - Nina Lindh:

Tänk... jag missar alla stickcaféer på Fb. Och inga fina paket får jag heller... fast jag har beställt ergonomiska virknålar. Så... snart får jag nog paket jag med.