Älskade Dagliljor och liljor:

...I repris. För säkert lade jag ut foton på mina dagliljor även förra sommaren och den innan dess osv. Men jag är ju så förtjust i mina dagliljor så jag kan bara inte låta bli:

Gul och röd

 

Mörk rosa

 

Persika

 

Rosa

 

Och så två av mina vanliga liljor. Tyvärr har två andra, mina absoluta favoriter försvunnit. De kom helt enkelt inte upp i år och jag fattar ingenting. Lite ledsamt faktiskt, de var ju så vackra. Men det får väl duga dessa med då:

 

 

 

 

Ja, det får väll räcka så då, nu har jag proppat liljor i ögonen på dig så du nära på storknar :)

#1 - - cecilia:

Underbara! Så många olika du har!

Nej, inte storknar man, inte!

Såg just att min enda lilja slagit ut, passat på när jag varit i Göteborg, men det finns fler knoppar så prakten kommer vara ett tag!