Sytt kuddar -igen:

...För att det är väll det jag syr mest. Kuddar alltså. När jag har något tyg över, eller får tag i en stuv som är för liten för något annat då blir det alltid kuddar. Det blir sällan vackert när jag syr. Men det är ju ändå bara soffkuddar. Knölar man ner huvudet eller armbågen i dom syns dom ju ändå inte ;)

En blå..

 

Och så en till blå minsann.

 

Ja, mer än så har det inte blivit ännu på handarbetsfronten. Men jag grejar lite här och lite där när det finns tid över. Så ibland måste ju något bli färdigt i alla fall.

 

Slutar med en bild på min Salvia och på en ros som inte alls befinner sig på min tomt (jag har andra rosor) men som var lite söt där den stod mot en vägg på ett hyreshus. Hoppas att hyresgästerna njuter av den så att den inte slösar bort sin skönhet på ingenting..

 

 

 

 

Nu ska jag fundera över hur jag som bäst virkar en söt kant på en disktrasa som jag krokat. Lycka till BW liksom. Virka är verkligen inte min grej, men skam den som ger sig!

#1 - - Boka din språkresa via Avista:

Åk utomlands på språkkurs med hjälp av Avista så fixar vi med planering, viktig information på ett säkert och prisvärt sätt. Vi erbjuder ett flertal olika språkresor där du kan lära dig nya språk, jobba samt ha utlandsstudier. Med över 30 år i branschen kan vi det mesta - gå in på vår hemsida om du är intresserad av språkkurser eller kanske bara har en fråga!