Segare än ett tuggummi på asfalt:

..Det är jag det.
Händer verkligen inte mycket (och hu så jag tjatar om det). Men, jag stickar vidare med min cape. Och har stuckit emellan med en:

Lin/bomull moss-stickning

Disk/dammtrasa. Älskar verkligen dessa.

 

Jag har också stuckit emellan med en mössa till systeryster. En låååååååång sak. Vill hon kan hon välja att se ut som en smurf, en jag vet inte vad (jätte långt häng), eller att vika in (eller ut) en del så hon får det varmare runt öronen. En suddig mobilbild blev det iaf som bevis:

 

 

Till systeryster

Garn från Lidl, st 8mm.

 

Vi var ute i en koja i skogen i helgen som var, jag och pojkvännen. Där blev det som vanligt en massa alfapet och yatzy. Och våfflor:

 

 

Det blev som hemma, första kass, sista bäst.

 

Det kom och gick några väldigt fina höstdagar också. Men nu tycket jag mest att det bara är kallt. Rått. Fuktigt. Men solen tittar fortfarande fram, nästan varje dag. Och det får man vara tacksam över.

 

 

Missat att plocka av Aronian i år igen. Men fåglarna brukar bli lyckliga senare över det :)

 

Och fullmånen, den kom och gick.

 

Sedan har jag faktiskt sytt gardiner också. Men det räknas ju inte. :)