"I´ts friday, i´m in love":

Inte för att vädret kan göra särskilt många människor lycklig, det öser ju ner ute.
Och egentligen blir jag jakt-änka och övergiven i en vecka nu.
Och mina garner börjar ta slut.
Och jag har pms.
 
MEN. Jag har blivit KATTMORMOR. Äntligen. Veckan före midsommar var det dags för min lilla Prinsessan att få ungar. Men något gick fel, så den enda bebis som fanns där i hennes mage blev det ingenting med.
 
Men i natt fick hon sin första överlevande kull, min lilla snutta!
Första kom med svansen först.
Ja, du läste rätt. Svansen.
Den stack ut där, svanstippen, i 100 minuter. Jag var säker på att den här ungen förlorar vi. Men till slut krystade hon ut tillräckligt mycket för att jag skulle kunna hjälpa henne. Och så kom den första kattungen <3.
Fyra stycken totalt har hon klämt ur sig i natt.
 
 
 
SÅ JAG ÄR SÅ KÄR SÅ!!
 
 

Okej, suddig mobilbild. Men innan de här tolv veckorna har gått som ungarna ska stanna hos sin mamma hinner nog i alla fall du tröttna på alla fotografier på kattungar :D