Lite virkat då:

Jo, för jag virkade faktiskt också i Hölick. Men det blev så att jag kom hit men inte längre..
 


Det hinns nog med mer tids nog.
 
 

På "jobbet" dvs arbetsträningen, har jag mjukstartat och första veckan virkade jag kort och gott tre disktrasor:
 


Älskar dessa trasor -simply the best!
 

Vilket nog alla som virkar/stickar/krokar disktrasor är medvetna om, de vinner över köpta i alla lägen!
 
Jag har kokat lite gelé också. Älskar gelé. Till köttbullar, grytor etc. Och det blev några burkar :)
 


 
Sedan blev det faktiskt lite saft på bäravkoket. 2 flaskor är bättre än ingen. Men å vad jag vill ha en saftmaja!
 
 
Mitt lån ska skrivas om. Går nu i funderingar. Låna upp och öppna studio? Men tror att jag är för feg. Att drömma går ju bra. Men när det plötsligt kändes som något som kunde bli verklighet blev jag plötsligt livrädd. Hur normalt är det på en skala??
 
Ska fundera vidare. Och klappa den lilla tjockisen på magen. Prinsessan som dräktig=underbart! <3
#1 - - Cecilia:

Fina trasor du virkat, måste komma igång med det igen!
Jag gillar också gelé, det lyser upp lite på tallriken och ger smakbrytning, gott!
Studio låter spännande men nog är det sådär också för mig, man funderar, ska man våga språnget...och så blir det inget...vilket ju kanske är dumt. Kan du inte öppna i liten skala, låna så lite som möjligt och köpa in sådant du vet går att sälja till gott pris om det inte utvecklar sig som du hoppas?

#2 - - Carina:

Åh, jag tycker du ska satsa! Man måste våga för att vinna. Tror du har goda chanser att lyckas. Kraaaam!