Midsommarhelgen:

...Bjöd på en liten roadtripp. Till Nordmaling närmare bestämt. 7 timmar bil med husvagnen bakom. Det gick förvånansvärt lätt, jag brukar få väldigt ont i skräpiga kroppen. Å andra sidan var det inte jag som körde. Lite bilder då...
 
Höga Kusten Bron..
 
 
Höga kusten bron i s/v.
 
 
Och en av brons pelare..
 
 

Väl framme blev det till att sätta upp förtältet och grilla lite..
 
 
Gottigt!
 
 
En av två trötta (och lite sura) hundar. Inte roligt att sitta fast i koppel.
 
 
Efter det blev det till att rasta kameran (och hundarna) medans solen gick ner..
 
 
 
 
Vindkraftverket på Gabrielsberget..
 
 

Sedan blev det lite titta på film i husvagnen och sova efter den långa dagen. Dagen därpå var vi till Olofsfors Bruk och strosade runt lite. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tillbaka till campingen för lite mer grillning och en till promenad i området. Dock blev det lite molningt=myggigt så det blev ingen långvarig promenad på stranden.
 
 
En fågel sprang fram och tillbaka, tydligt störd av min närvaro. Så jag gick vidare..
 
 
Glittrande sommarvatten, doften av hav, sand och sol var underbar.
 
 
En massa bråte på stranden. Vattnet stod LÅGT. Och en ensam modig badare...
 
 
 
En lite myshelg sådär på tu man hand säger man ju inte nej till. Faktum är att det verkligen BEHÖVS med tanke på alla de strider som uppstår här hemma när inte barnen håller sams. Inget handarbete tog jag med mig heller, det trodde du aldrig va? ;) Men kameran skulle det aldrig falla mig in att lämna hemma! O.o