Det blev faktiskt två:

...Ufon färdiga förra veckan. Det andra påbörjades i Januari men blev liggandes. Det finns massor med människor som tycker om FÄRG tänkte jag. Men jag är inte en av dom. Varje senvinter och vår får jag dock samma ryck på kärleksknutar.

Detta är dock det fulaste jag någonsin gjort. Och då menar jag ända sedan någon för första gången satte en penna i min hand och ett papper på bordet... Men den är i alla fall färdig. Alltid något.


 

 

Har faktiskt gjort 6 till stickmarkörer också, med lite grövre ring än de förra:

 

 

 

Turkost och glasklart denna gången.

 

 

Dags att fortsätta med det 3:e ufot. Det har inte heller legat till sig så länge. En snuttekatt. Efter den där syslöjdskatten man gjorde i skolan. Jag fick bara huvudet färdigt, sedan hände inte mera. Men nu ska det ske!

#1 - - Cecilia:

Särskilt utbredd blev den väl lite annorlunda i färgskiftningarna...men ihoptryckt kring halsen, blir det inte bättre så?

Duktig du är som avslutar UFOn!