Nu ska det avverkas UFO:n!

..Ja för bövelen, nu ska dom väck.
Så capen som skulle ha varit färdig i höstas fick gå först ut, den fungerar ju fint nu på våren också. Men att fotografera den inomhus gick verkligen inte bra. Den såg ut som en gammal koblaja. Så jag surade lite och behöll bara en detaljbild på hyskan/haken som säkert har något snyggare namn..

På capen

 

Sedan slutade jag att sura och släpade med min ena syster genom skogen och ner till en liten havsvik:

 

 

 

Så att hon skulle ta på sig capen så jag kunde fotografera den. Men.. Jag blev så inne i fotograferandet av henne att det bara blev EN bild på capen. Bakifrån:

 

 

Med luva och hjärta

Luvan syns ju lite iaf, och det lilla hjärtat..

 

Hade en trevlig dag i skogen. Drack kaffe i vindskyddet, halkade omkring på is, stock och sten. Blev mer eller mindre släpad av Leia som jag hade satt fast runt midjan när jag gick eftersom händerna var fulla med utrustning och fika.

 

 

 

 

#1 - - ccilia:

Det man kan se av capen ser ju väldigt fint ut!

Skönt med en sådan där vårvinter promenad. Jag minns alla barndomens vårar i bäckravinen...där fanns så mycket spännande!