Flytta-med-mig-filt nr 1;

Har varit färdig i många dagar nu. Tur det eftersom lilla älskade Sammy Davis flyttar till sin nya familj på måndag. Hur kan det när den här dagen är över, och morgondagen börjar vara 12 veckor sedan Prinsessan fick sina bebisar? Tiden har sprungit iväg, jag kommer sakna mina babysar så mycket!
 
 
 
Tanken är då att var och en av kattungarna ska få en varsin minifilt med sig när de flyttar. Och varje filt ska först ha legat till sig här hemma och blivit använd som allt möjligt så att det sitter en massa trygga dofter i den tills de vant sig vid sitt nya hem <3
 
 
Sammy Davis på sin filt.
 
 

Nu ska jag uppdatera Adorepic-sidan också, sedan blir det till att virka lite i sängen på filt nummer två..
#1 - - Cecilia:

Åh, jag hade missat kattungarna helt! Så ljuvliga och vilka fantastiska bilder du tagit av dem!Flytta-med-mig-filt är en fin sak, då går det lättare att hitta trivseln dit man kommer.