Sammy Davis & Gosan <3

Och även de andra två kattungarna är nu 12 veckor gamla. Idag har jag fotograferat Sammy och Gosan eftersom det blir dom som flyttar först nu i veckan. Ingen av de båda ville ställa upp på bild. Förväntar mig inte att övriga två kommer samarbeta mer heller ;)
 
 
Sammy Davis, 12 veckor <3
 
 
Gosan, 12 veckor <3
 
 

Mina små älsklingar, vad jag kommer att sakna dom! Nu ska jag ta mig en kopp cappuccino innan jag fortsätter med tjuvstarten av julpyntning. Inte något jag gillar numer. Och egentligen är jag en sådan där som tycker att det ska upp första advent och inte en dag tidigare. Men den här veckan blir det stress,stress,stress ändå så jag hinner inte. Därför tar jag köket idag. Vardagsrummet i morgon kanske.. Osv. Jag ska ju hinna med att virka också, Gosans filt måste bli färdig och få ligga till sig lite. Bråttom, bråttom!