Två Nissar färdiga:

Inte helt efter mönstret, men nära nog. Mitt garn räckte helt enkelt inte till att följa mönstret helt på så kanske på nästa Nisse att det blir så, hoppas jag. Mönstret är från Brittasami.
 
 
 
Den lilla grå sålde jag innan den ens var färdig till en väninna som i den såg en perfekt present till sin mamma. Så nu kan hon komma och hämta den. En kvar alltså, och någon till ska det väl bli. Lär nästan virka någon i julklapp också, även om jag tänkte försöka handarbeta ihop lite och sälja så att mina nära och kära slipper får allting hemgjort i paketen i år. Jo, det har uppskattats, men jag tror att det finns en gräns för alla.
 
Dessutom börjar jag faktiskt få slut på garn. Ja, inte än men inte är det långt kvar heller. Kanske att det räcker året ut med lite tur.
 
Jo, jag blev frisk också förresten. Två hela feberfria dagar fick jag uppleva, men nu är den tillbaka igen. Och dessutom har äldsta sonen ont i örat och feber nu i kväll så vi har nog några "roliga" dagar framför oss..
 
Som om det inte var "roligt" nog att brandkåren hämtade sonen från järnvägsspåret idag när han borde ha varit på skolan.. Det tog ju längre tid att gå den vägen och då missade han ju den där lektionen som han inte vill gå på..
 
Nej, jag skriver inte så mycket om det längre, men tro inte att det är helt lätt att leva med barn med Adhd.
Nej tro aldrig det, ens för en sekund.....
 
Älskar dig mitt kära barn.
Som du blev.
Som du är.
Som du kommer att vara.
För evigt.
 
 
 
 
#1 - - Cecilia:

Rara små tomtenissar!
Jobbigt med feber och barn med ont i örat...
Hoppas att din pojke får bra hjälp och bemötande i skolan?!

Svar: Sonen har en assistent som är jätte bra! Men det är svårt ändå när inte barnet vill vara i skolan :/
BlueWhiskey