Jag är äntligen på fötter:

..Och ändå känner jag mig ganska halvdöd.
Trött och slut.
Sliten och gammal.
Det är inte alltid lätt att ha bokstavsbarn..
 
Men jag har virkat vidare i halvliggande läge i sängen.
Det har blivit en mysko pryl för barnen att leka med i studion:
 
 
En JÄTTEstor ring..
 
 
Två frukter har det också blivit, även det till leksugna barn i studion. Fast just nu har jag inga bokningar. Har inte riktigt orkat med att marknadsföra mig själv, men det kommer väl. Hur som är ju ändå mitt fotograferande en hobby ;)
 
 
 
 
 
 
Ett päron, en apelsin som synes. Självklart måste det bli en hel fruktsallad av det här, så fler frukter är att vänta..
 
Har gjort några ljuslyktor också:
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag tror att det kommer bli ett fint ljussken genom dessa lyktor.
Jag vet inte om du har tänkt på det, men jag håller på och jobbar bort lite av mitt material. Sådant som legat länge och väntat på mig. Ungefär som när jag brukar vara med i Beas "Använd det du har" utmaning. Fast utan utmaning denna gången ;)
 
Just nu är det symaskinen som rastas.
Mer om det i nästa inlägg..