Plötsligt ser den så sur ut..

..Ugglan alltså.
När jag satte fast den på påsen förvandlades den på något vis till en angry bird.
Nästan..
 
 
Den ska ändå få bli kompis till en kompis..
 
 

Jag låg i sängen med min pärlväska häromdagen och gjorde mig ett enkelt litet armband också:
 
Som jag ska behålla..
 
 

Nu har jag fått penicillin förresten och det börjar vända. Igår orkade jag ju tom sitta uppe en stund på eftermiddagen/kvällen och pickla med bloggens design.
Det är långt kvar, och alla mina blogglänkar har försvunnit, så det blir till att lägga till dom igen. Har ju inte pillat i vare sig kodmall eller designmall på flera år så det är väl på tiden att det händer något. Möjligtvis att det blir lite för sockersött för min smak (så hur tänkte jag när jag gjorde bakgrundsbilden..?) men man ska väl ha det så någongång också.
 
Såg att Gyllene Tider ska ut på turné. Vill gåååååååå! Om de kommer hit. Och om jag har råd. Känns tveksamt på båda delarna men oj, vad jag vill. Känns så mysigt på något vis, de är ju en del av min uppväxt.
Nu ska jag försöka pickla vidare med bloggen.
Eller om jag kanske tar och lägger mig en stund.
Penicillin är sällan särskilt snällt mot magen..
#1 - - Cecilia:

Stackars dig, sjuk och bloggtrassel! Hoppas du får ordning på båda!
Ugglepåsen var bara för söt, den ser purken ut på ett charmigt sätt! :-)

Svar: Tack söta du :)
BlueWhiskey