Jag har också hunnit med att:

..Fira tre år med pojkvännen. Vad tiden går fort ändå!
 
 
<3
 
 

Annars har det varit lugnt. Jag har varit till Stockholm också med sonen och gjort ännu en utredning. Men nu, kanske, han äntligen kan få rätt hjälp!
 
 
 Vy från väntrummet..
 
 
 En hederlig gammal svamp! Blev så glad när jag såg den :)
 
 
 En fin kväll i Tantolunden.
 
 
 <3
 
Kvällspromenader har det blivit ett antal av också. Riktigt härligt. Även om jag latat mig i två veckor nu, men ska snart sätta igång med dom igen :)
 
 
Fick min "minsting" med mig en kväll..
 
 
 En söt katt :)
 
 
 I den nya byggnaden har jag inte varit, men i den gamla har jag sjungit många gånger..
 
 
 
 
 
We meet again :)
 
 
 
Värt ett besök :)
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Nina Lindh:

Du har hunnit betydligt mer än vad jag har gjort... som bara häckar på jobbet och inte orkar sedan. :(

Jaja, sommardelen av jobbet tar slut om tre veckor och då blir det mer normalt igen.

#2 - - Cecilia:

Grattis till tre år, hoppas det blir flera!
Hoppas också att utredningen leder rätt.
Du har verkligen laddat upp härliga bilder, mycket känsligt tagna!