Lång tid har gått..

Jag har väl haft fullt upp. Faktum är att jag var rejält sjuk i höstas. Såpass att jag fick inhalera osv. Men åtminstone så fick det mig att sluta röka..
En del smått hann jag med att skapa iaf:
 
Välgörenhetsmössa..
 
 
 
Romper..
 
 
Örvärmare..
 
 
Skir romper..
 
 
Hätta..
 
 
 
Ett set om tossor, mössa och knäbyxor.
 
 
Wrap och mössa..
 
 
Set om keps och byxa.
 
 
Mössa..
 
 
Prinsesstårtemössa..
 
 
Restgarnsmössa..
 
 
Jag har påbörjat en filt till mig själv, första 2 rutorna.
 
 
Min filt, ruta 3+4.
 
 
En kanin, bigfoot något, hittade mönstret på en blogg.
 
 
Ett hjärta.
 
 
Restgarnsmössa..
 
 
Elefantsnuttis..
 
 
Min filt, ruta 5+6..
 
 
Lila wrap+hätta.
 
 
Ko-snutte.
 
 
Hårband.
 
 
Hårband.
 
 
Röd luva..
 
 
Randig mössa..
 
 
Den här mössan var rolig att virka :)
 
 
Rosa wrap+hätta..
 
 
Rosa kanin, också från bigfoot-serien.
 
 
Elefantsnuttis, enfärgad.
 
 
Juletiketter..
 
 
Fler juletiketter
 
 
Och ett gäng etiketter till.
 
 
Jag var med och virkade "virka i rosa med we" också under hösten. Många rutor blev det inte och inte blev de blockade heller, men de kom iaf iväg och det är väl ändå huvudsaken?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla rutor virkades i idel restgarner, det var inte helt lätt att hitta bomullsgarn här hemma lär jag säga. Men det håller på att förändras nu.
Sedan var jag klar med mitt pyssel 2015.
I år kom jag igång sent men har lyckats få ihop lite alster iaf, de kommer i ett annat inlägg. Förhoppningsvis inom kort.
 
 
 
 
 
 
 
 
Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Handarbete;
Taggar: Babybyxor, Babymössa, Barnmössa, Filt, Fotorekvisita, Handgjord, Hemgjord, Hjärta, Hätta, Hårband, Mormorsrutor, Newbornbabyphotoprops, Newbornmössa, Restgarn, Stickat, Virkad, Virkat, Välgörenhet, handarbete