Först ut 2017;

Blir för mig min evighetsmanick. Den har varit färdig sedan den 3:e men jag fick rensa avlopp och skotta snö istället för att föreviga min filt, jag var lagom sur över det ;)
Filten som har varit med mig till Nordmaling, Jämtland, Hölick, Slåttsmurn men ändå fått flest varv hemma. Jag har virkat på den i flera år. Något varv här, något varv där. Den är helt galen i sina färger och jag trodde aldrig att jag skulle säga något sånt här, men jag ÄLSKAR den! Inte för att jag ska ha den kvar men ändå, jag är löjligt nöjd.
 
Den är virkad i vanliga mormorsränder med Soft Cotton från Järbo Garn. De sista varven höll den mig väldigt varm då den nådde mig ända ner till fötterna. Det kommer definitivt att bli fler evighetsmanicker!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Collaget gjorde jag för fb men jag klämmer in det här ändå.