Influensa..

Jag är så full med snor att jag inte ens hör som vanligt. Men nu, väl inne på dag 8, så är jag iaf feberfri. Man kunde tro att det blir mycket virkat när man är sju och inte orkar ta sig för något annat än att vila. Problemet med det är att jag varit så slut att jag mest legat ner och stirrat tomt på tvn. I torsdags orkade jag åtminstone virka ikapp på temperaturfilten. Och jag har virkat två luvor. Men sedan tog det några dagar innan jag orkade dekorera dem. Och en par till innan de blev fotograferade. Först ut den naturfärgade hättan för ett 3-6 månaders huvud.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och sedan den lite mörkare och lite större, för ett 6-9 månaders huvud. Samma sorts dekoration: en hemgjord blomma.
 
 
 
 
 
 
 
 
I like them ♥
 
 
 
Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Handarbete;
Taggar: Babymössa, Crochet, Fotorekvisita, Handgjord, Hätta, Photoprops, Shabbyshick, Virkad, Virkat, handarbete