Temperaturfilt 2017: Del 2 Februari

 
 
Då är sammanställningen för Februari klar. Inte så stor skillnad när man jämför med Januari. Den gula tråden visar brytningen mellan månaderna. Den ska nu flyttas när jag börjar virka på Mars. Jag har valt att inte ha någon virkad skiljerand för månadsbyte. Den gula tråden är mest för min egna skull, lättare att räkna tex.
 
 
 
 
 
 
Jag ska göra en sammanställning på Februri månads garnåtgång också, och det ser inte ut att ha gått åt särskilt mycket kan jag säga på rak arm. Men det hinner jag med i morgon. Nu är batteriet i datorn snart slut och jag behöver koka en kopp the, min hals svider och värker såhär på kvällskvisten. Eller ja, klockan är snart 22 så snart blir det till att försöka komma till ro inför sänggåendet. Måste låta håret torka lite mer först efter duschen.
 
Jag har slut på det blå garnet till filten nu och måste beställa nytt. Förra året var det över -8 flera gånger i Mars så det är lika bra att vara förberedd :)
 
Grannbyn (Ockelbo) har sin vintermarknad den här helgen. Men när man är pank som en kyrkråtta är det meningslöst att åka dit så jag håller mig nog hemma.
Go'natt ♥
Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Handarbete;
Taggar: Crochet, Dropsloveyou7, Filt, Handgjord, Hemgjord, Temperaturblanket, Temperaturfilt, Virkad, Virkat, handarbete