Premiär i kväll:

Och artikeln om oss i lokala tidningen var idel positiv :)

Där var en stor bild på mamma (och fråga inte vad jag gör där i bakgrunden, det ska föreställa dans..)

The rocking fucking...

Foto: Ulrika Källström

 

 

Bilden är länkad till sin ursprungsplats i Arbetarbladet, den är lånad därifrån. Själv har jag liiiite aningens svårt att komma i från för att kunna knäppa kort. Även om jag skulle vilja.

 

Och igår mitt i min eländiga huvudvärk som tvingade mig till sängläge så ringde H (regissören i Oslättfors) och frågade om jag vill vara med igen i sommar. Gissa vad jag svarade med ett jubel?? -Jaaaaaa, jag är på!

Upptaktsträff i mitten av januari att se fram emot. Och så börja repetera i slutet av månaden. Glad, glad, glad!!

 

Hrm.. Någon som undrar om jag är nervös inför kvällen? Svaret är ett tveklöst rungande ja!

 

The Fucking, Rocking, Shocking Show!!

#1 - - mia:

tvi,tvi och lycka till!! Break a leg heter det kanske.

Gott nytt åt :)