Lite virkat

Igår virkade jag faktiskt en spiralmössa. Kändes skönt att få något gjort som gick så fort. Fäste trådar gjorde jag idag och nu finns det alltså en julkapp här i huset. Jag ligger lite (!) efter i år får jag erkänna, det blir till att spurta nu..
 
Lite pilligt innan man fick kläm på de där stolparna..
 
 

Idag blev det två armband med pärlor också. Ännu pilligare, hur står ni ut med det, jag höll på att bli galen ;) 
 
Men det är snyggt på armen faktiskt.
 
 

Och häromdagen, i söndags kanske det var? Hm, minns inte.. Så blev det en enkel filt till Gosan som flyttar på lördag.
 
 
 
 
Jag kommenterar dåligt just nu, svarar dåligt på kommentarer också. Men håll ut, jag kommer igen. Har fullt upp hela tiden tycker jag, slänger in något inlägg så här ibland innan det är dags att sova, annars är det mest redigering på kvällarna. Tror dock att det kommer bli lite stiljte med det nu eftersom det går mot jul så DÅ ska jag kämpa ikapp ;)
 
Nu ska jag lägga mig och fundera över julklappsbestyren. Jag växer ifrån det här med jul mer och mer för varje år som går men.. Det kanske vänder.