Jag och mina mössor:

Jopp, fortfarande mest bara mössor som tillverkas. Någon till studion, någon att sälja, någon att ge till välgörenhet..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Men jag har också ägnat mig åt återbruk. Och virkat en humla. Och ett baby-set..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I övrigt har min ena rabatt tagit sig fint, men det tycks blomma sent i år. Mina ben är vackert (eh, nä..) sommarblå och en av katterna suktar konstant vid ett fönster som står på glänt..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mer än så har det inte hänt här.. Nu ska jag återgå till att virka.. Fler mössor ;)
 
 
 
En kommentar publicerat i Handarbete
Taggar: Babymössa, Barnmössa, Blomma, Blommor, Blå, Handgjord, Hemgjord, Mössa, Newbornbabyphotoprops, Newbornmössa, Restgarn, Virkad, Virkat, Vit, handarbete, Återbruk
#1 - - Nina Warglycke:

Inga bilder på hundarna... jag vet att de deltagit i både virkning och blomkoll ;)