Ha! Den här gången..

...Har det bara gått en halv månad sedan jag bloggade sist.
Minsann, det hade jag inte förväntat mig själv ens en gång *s*
Jag har som vanligt haft fullt upp. Teater på helgerna ( vi har föreställningar två helger till, extraföreställningar), vila och handarbete i veckorna.
Ganska mycket vila faktiskt, har varit och är väldigt trött.
Men lite har jag fått gjort:
 
 
 
 
 
Två grå armstickade tubhalsdukar..
 
 
 
 
 
 
 
 
Tre välgörenhetsmössor..
 
 
 En liten babymössa..
 
 
 Och en "julig" newbornhätta..
 
 
 Julkänsla också i denna babymössa..
 
 
 Ett beställt set newbornmössa/blöjskydd..
 
 
 Slängde med ett enkelt hårband i det paketet också..
 
 
 Jag har gjort lite etiketter..
 
 
 Och en beställd golfkeps..
 
 
 Gjorde en till, lite större när jag ändå var i farten..
 
 
 En beställd hätta..
 
 
 En skogsgrön armstickad tubhalsduk..
 
 
 Lite återbruk..
 
 
 Mer återbruk..
 
 
 Ett litet hårband..
 
 
 

Jag har fått lite teaterblommor också, älskar blommor!
 
 
 
Eterneller <3
 
 
 Rosor <3
 
 
 Orchide <3
 
 

Jag har hunnit klämma in lite fotografering också..
 
 
 En söt liten syskonskara <3
 
 
 Och sötnöten Casper <3 
 
 

Nu måste jag skynda mig ner i källaren, kom precis på att jag har glömt bort att fylla på pellets.
Förhoppningsvis blir det lite tätare uppdateringar med blogginlägg nu. Men, som vanligt, jag lovar inget ;)
 
 
Lämna kommentar publicerat i Handarbete
Taggar: Babymössa, Barnmössa, Blomma, Blommor, Blöjskydd, Foton, Grön, Handgjord, Hemgjord, Hätta, Hårband, Mössa, Newbornbabyphotoprops, Newbornmössa, Ros, Rosa, Röd, Stickat, Tubhalsduk, Virkad, Virkat, Vit, Välgörenhet, handarbete, Återbruk