Blockad och klar!

 
 
Tre blå nyanser. Som havet. Eller himmelen. Inte särskilt välplanerad. Började med starstitch. Tröttnade.. Så det slutade med en salig blandning av olika sorters maskor.
 
 
 
Virknål 3,5 mm och Drops love you 6.
Bebisstorlek.. Ett tag funderade jag på att göra en handduk av den, men om du läst tidigare inlägg så vet du redan det ;)
 
 
 
Drar sig lite inåt dessvärre, men blockningen fixade det. Man ska väl inte testa nya maskor och samtidigt ge sig på och tro att det går bra att virka runt när man inte vet vad man sysslar med. Jag visste inte vad jag sysslade med..
 
 
 
 
Lagom stor för en barnvagn kanske? Den mäter inte mer än ynkliga 49*63 cm.
 
 
 
 
 
 
 
Ja, då var det gjort. Nu ska jag äta lite mat medan datorn laddas och sedan återkommer jag med ett inlägg om temperaturfilten. Januari är ju över som bekant.
 
 
Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Handarbete;
Taggar: Blå, Crochet, Dropsloveyou6, Filt, Handgjord, Mormorsränder, Virkad, Virkat, handarbete