Utmaning: 60 frågor

Den här hittade jag på i en blogg (men i min iver att besvara frågorna glömde jag namnet på bloggen, sorry) och den tog sin tid att göra. Men eftersom jag väntat hem min son sedan  två timmar tillbaka så har jag lite tid över..

1. Hur gammal är du om fem år?
    Hemska tanke.. 40!


2. Vem var den sista du träffade?
     Jennie och Lina (väninna och kusin som kom över på lite prat, grogg och en cigarett eller två..)


3. Hur lång är du?

    159,5
   
4. Vilken var den senaste film du sett?
    Bolt.


5. Vem ringde du senast?
     Äldsta sonen.


6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
    Till C: -Trevligt.


7. Vad är helgens planer?
     Sticka, umgås med familjen, grilla korv, äta alldeles för mycket godis!


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
    Sms, ringer sällan. Lite för livat hemma för det..


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
    Väldigt mycket skilda.


10. När såg du senast din mamma?
      I söndags, efter föreställningen.


11. Vilken ögonfärg har du?

      Plane old blue..


12. När vaknade du idag?
      Vaknade? Jag somnade ju inte ens :((


13. Har du någon gång hittat en katt?
      Jovars..


14. Vilken är din favoritplats?
      Sängen.


15. Vilken plats föredrar du minst?

      Mörka trånga utrymmen.


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
      Då har jag barn som ska kliva ut i vuxenlivet, vilket innebär en massa tomt hemma, och en massa nyvunnen frihet.

17. Vad skrämde dig som barn?
      Mörker.


18. Vem fick dig att skratta senast?
      L-E


19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
      Nä..  


20. Har du stationär eller bärbar dator?
      Både och


21. Sover du med eller utan kläder på dig?
      Varierar med årstiden.


22. Hur många kuddar har du i sängen?
      6.


23. Hur många landskap har du bott i?
      2


24. Har du någon gång spytt på någon?
      Nix!


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
      Ömfotat, skor på! Men gärna barfota i mjukt varmt sommargräs.


26. Är du social?
      Nej, inte speciellt.


27. Vilken är din favoritglass?

      Vanilj med hackad choklad, vanilj med nougat, dajm...


28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
      Bygga ut huset, ge barn/familj.


29. Tycker du om kinamat?
      Yes box!


30. Tycker du om kaffe?
       Blurk, nej....


31. Vad dricker du till frukost?
      The och... Cola!


32. Sover du på någon särskild sida?
       Båda.


33. Kan du spela poker?
      Nja...


34. Tycker du om att mysa?
      Ja tack :)


35. Är du en beroendemänniska?

      Beroendemänniska? Vad är det? Men jo, visst har man sina beroenden..


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
      Nej.


37. Vill du ha barn?
      Ja tack..


38. Kan du några andra språk än svenska?
      Nja.. Engelska kanske?


39. Har du någonsin åkt ambulans?
      Ja.


40. Föredrar du havet eller en pool?
      Absolut hav.


41. Vad spenderar du helst pengar på?

       Garn, tyg, godis..


42. Äger du dyra smycken?
      Nope.


43. Har du någon gång testat narkotika?
      Nej.


44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?

      En hårdbrödmacka med baconost.


45. Vem är den roligaste människan du känner?

      Måste bli en delad första plats mellan min ena syster och ena bror.


46. Välj ett ärr på din kropp?
      Kejsarsnitt.. Ofrivilligt bör tilläggas men om valet är snitt eller barnet dör så ja...


47. Vad har du för ringsignal?
       Ingen aning? Öh.. Någon av telefonens egna ljud.


48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
      Nej, men sedan min bror var liten :) 
 
49. Flirtar du mycket?
      Nej inte alls.


50. Vart togs din profilbild?
      Hemma.


51. Kan du byta olja på bilen?
      Absolut, inga problem.


52. Har du fått fortkörningsböter?
      Nope.


53. Vilken var den senaste bok du läste?
      Öh... Freja.


54. Läser du dagstidningen?
      Nej.


55. Prenumererar du på någon veckotidning?
      Nej.. Men på ett månadsmagasin: Allt om handarbete.


56. Dansar du i bilen?
      *asg* Ja , faktiskt :p


57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
       Rix fm tror jag, låg plant till och det var en del störningar...


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
      "Hårdbröd" på listan över vad som ska handlas.


59. När var du i kyrkan senast?
      1a januari-


60. Vilka personer utmanar du:
       Alla som vill.. Själv ska jag pusta ut nu :)

#1 - - Hugo:

Ska man göra den där kanske..

#2 - - BlueWhiskey svarar::

Hugo (nåväl jag föredrar att kalla dig vid namn men ändå..): Ja men det såklart :) Och jag ska spana in svaren :)

#3 - - Annika:

http://absolutgarn.blogspot.com



Här hittade du den =)) jag hittade dessutom din blogg och kunde läsa dina svar!



Glad Påsk!

Kram Annika

#4 - - Svarar Annika::

Men så kanon :)Nu kan jag ju hälsa på igen dessutom :)

Glad påsk :)