Fototriss-kommunikation;

..Ja, det är ämnet hos fototriss den här veckan. Och egentligen finns det hur mycket som helst man skulle kunna fotografera i det ämnet. Om det inte vore för att det regnar och är skit kallt. Och då kurar jag helst hemma och sticker inte näsan utanför dörren förrän jag absolut måste..
Därför blev det så här:


Den där kabeln gör så att jag kan ringa här hemma..


... Och surfa på nätet.


Men annars kan ju snigelpost också duga.

Japp, så fick det bli. Glöm nu inte att spana in alla andra, jag har gjort det och oj så fina bilder folk tar :)
#1 - - Anni:

Snygga bilder, snyggt presenterat!

#2 - - Lena Norgren:

Härliga stilla bilder som fångar mej!

#3 - - Jah Hollis:

Fin tolkning av temat. Jag själv håller på snigelposten, även om de andra varianterna är obligatoriska i dag.

#4 - - Jah Hollis:

PS: Beträffande det där med jobb: Visst måste det vara tungt att inte kunna jobba om man vill det. Men jobbet sliter också på oss, kanske ibland onödigt mycket i dessa tider när så få som möjligt ska göra så mycket som man bara orkar därför att det är kris i det finansiella systemet och vinsterna minskar. Att arbeta och vara anställd av någon annan är kanske inte alltid så jättekul, och när man har semester får man smak på en viss frihet som åtminstone jag skulle vilja ha mer av. Ha det nu! DS.

#5 - - Rijo:

*Vilka fina bilder!!! Fint presenterade. Jag har ingen favvo faktiskt, alla tre är suberba!!! Tack för kommentaren hos mig förresten!! Jag tänkte sno den jag med, haha.

#6 - - Anonym:

Jättefina bilder! Och mycket kommunikation sker ju faktiskt i och från hemmet så serien känns helt rätt till temat! Måste dock erkänna att jag är lite smått avis på att du har fått "riktig" snigelpost med frimärke och hela kitet! Det var ett tag sedan något sådant damp ner i min brevlåda!

#7 - - Cumulunimbus:

Jättefina bilder! Och mycket kommunikation sker ju faktiskt i och från hemmet så serien känns helt rätt till temat! Måste dock erkänna att jag är lite smått avis på att du har fått "riktig" snigelpost med frimärke och hela kitet! Det var ett tag sedan något sådant damp ner i min brevlåda!