Fototriss:rörelse

Japp, temat den här veckan hos fototriss är rörelse. Helst av allt hade jag vela ge mig ut och fånga sinnlig rörelse, människors ansikten i skratt, gråt osv, med kameran men jag har fullt upp med läkartider hela veckan så det finns inte tid. Därför får det bli så här:


Full fart framåt!



Minigolf är fullt med rörelse..



Och ett fågelfä som går in för landning.

När vi ändå är inne på ämnet så såg jag rörelse på väg till läkaren och önskar så att jag hade kunnat ta en bild på det men jag satt i den mötande bilen bakom ratten och såg: en traktor bli omkörd -av en cyklist! Vi skrattade gott åt det i bilen och cyklisten flinade brett han med :)



#1 - - Cumulunimbus:

Tycker att du har fått till jättefina bilder, fullspäckat schema till trots! Gilar minigolfen bäst! Farlig sport det där, kanske bra att ha hjälm på sig under hela rundan ;)

#2 - - pysen73:

Hej!

Tack för din fina kommentar på min fototriss!

Jag tycker mycket om din måsbild, det är så fin färg på den.