Veckans fototriss:

...Har ämnet något kärt, något tryggt och något varmt..
Jag önskar att jag kunde bidra med något som sticker ut ur mängden. Men med ett sådant tema går självklart tankarna genast till familjen. Så det en hope alldagliga bilder:

Något kärt för mig är ju mina barn:

Något kärt..

Det tryggaste jag hitills upplevt borträknat från mammas och pappas kärlek är den i famnen på C, en arkiv-bild förvisso:

Något tryggt..

Och så slutligen något varmt. Och jag blir varm inombords när jag sitter med min kopp te och tittar på syrenerna som sonen plockat till mig och som sitter i en skål som min andra son målat:

Något varmt..

Så.. Dags att surfa runt hos alla andra deltagare inom trissen. Dom hittar du hos Fototriss 
Och oj.. Så många fina bilder det finns.
#1 - - kaxi:

Härliga bilder. Jag gillar sista bilden bäst och positionen i den. Jag har också syrener framför mig och kaffet ser gott ut.

#2 - - Majsan:

Kikar in på Din triss.

#3 - - Jah Hollis:

Fina bilder som passar perfekt in i veckans tema.

#4 - - Bumsan:

Vad fint, nu blev jag tårögd.

#5 - - Barbro S:

Vackra bilder. Trean innehåller ju också te som väl är varmt i sig.

#6 - - Susanne:

Jättefina och varma bilder! Här i Umeå blommar inte syrenen ännu, men den som väntar på något gott...