Fototriss v 41:

Inspirationskälla. Det handlar fototriss om den här veckan. Och förutom min fina familj, husdjur och vänner så finner jag stor tröst och inspiration i följande:


Bild 1
Garn inspirerar mig..


Bild 2
Vad är nu detta???


Ja, det kanske du undrar nu? Det är power knappen till min dator. Själva datorn är såklart ingen inspiration. Faktum är att den allt som oftast löper stor risk att åka ut genom närmsta fönster. Eller vägg för den delen, det är inte så noga.. Men inuti datorn rymms en hel värld av inspiration, för där i finns mina stickbeskrivningar, lite olika recept och så själva läsandet av bloggar och det kan inspirera något så enormt!


Bild 3
En högtalare..

Är kanske inte heller så inspirerande som den står. Men när det strömmar musik ur den, blir jag väldigt inspirerad.

Japp, så enkelt är det...


 

 

#1 - - Jah Hollis:

Enkelt men effektivt. Det där är saker vi är många som kan skriva under på. Fast stickar gör jag inte. Morsan försökte lära mig en gång i tiden, men jag fick andra intressen. :-)

#2 - - Frida:

Det finns så mycke fint garn! jag var faktiskt och köpte lite i garn i dag, så nu hoppas jag att jag är så göra något av de.

#3 - - Lena Norgen:

Härliga inspirationskällor som du fångat på ett fndigt sätt med kamera...klockrent!!!JAg blev lite sticksugen när jag såg din garnbild.....har inte stickat på massor av år, men en gång i tiden stickade jag hela tiden så det kanske är dax att börja om igen!

#4 - - Linda:

Fina bilder allihop. Har inte stickat så mycket själv, men däremot virkat. Blev sugen när jag såg din bild. Musik som inspiration är underskattat, det kommer fram så mycket tankar och känslor när man lyssnar.

#5 - - Jenny:

Min dator och musik inspirerar också mig, så därför gillar jag dina bilder. Favoriten bland dina tre inspirationskällor blir högtalarbilden. :)

#6 - - ViDu:

Bra inspirationskällor. Var försiktig och kasta inte ut datorn. Min dator pajade av att blixten slog i den. Där hade jag all musik, bilder, recept, min dotters dikter och mycket annat. Dumma jag som inte hade back up på allt...

#7 - - Cumulunimbus:

Gött! Gillar alla tre! Ha en riktigt bra helg :)