Avlång:

..Är veckans tema hos fototriss och då får det bli så här hos mig:

Pianot är avlångt..

 

Trumpinnarna likaså..

 

Och halsen på den här basen..

 

Så då kan man ganska lätt räkna ut att vi spenderat eftermiddagen på:

 

 

.. Där sonen fått sin första lektion i gitarr. Halv och heltoner och fingrar på rätt band passerar nu revy framför mina ögon och jag fattar noll. Hoppas sonen har bättre koll ;)

 

#1 - - Carin:

Härliga bilder med rythm i. Jag gillar den första bäst!



Carin

#2 - - Cumulunimbus:

Rockskolan lät inte alls dumt! Så dagen resulterade i både ljuv musik och fina bilder med andra ord :)

#3 - - Jah Hollis:

Fina bilder. Att lära sig spela ett eller annat instrument är aldrig fel.

#4 - - susanne lindén:

Fin fina bilder på det avlånga temat! Pianot blir min favorit.

#5 - - Bibbi:

Alla tre bilderna är bra så jag väljer inte en favorit utan alla. ;)

/Bibbi

#6 - - Anni:

Vilken härlig triss - inte bara ett avlångt tema utan så mycket mer!

#7 - - Lena Norgren:

Bilder a la rock helt klart avlånga men jag gillar basen bäst.....det är bara att rocka loss!

#8 - - Gunvor:

Ett tema på temat! Kul! Fina bilder.