EFIT-dag:

..Och så även hos mig. Som håller på och gör mig klar för att snart åka till teater repetition, därför kommer det trilla in foton senare i eftermiddag och mot kvällen. Andra som visar upp sin dag hittar ni här . Enjoy :)


09:00, alarmet gick, masade mig ur den varma sköna sängen och tvättade håret i pissljumet vatten. Man får skylla sig själv när man inte vill kliva upp en timme tidigare för att elda...

9:00

 

10:00, sedvanlig kopp rykande hett the ute på farstubron ihop med stinkpinne. Inne på mitt sista paket nu, undrar just hur mitt humör kommer bli sen..???

Bild 2

 

11:00, Kör i väg för att repetera till nyårsshowen, stig in och ta en kik vet ja:

Bild nr 3

 

 

12:00, Repetiton pågår, E ställer glatt upp på bild, J något tveksamt. Vi ska öva på KUK-låten...

 

13:00, Fika-paus, kaffe för dom som dricker det, smörgås och lite småprat:

Bild 5

 

14:00, Jag är inhoppande textläsare för någon som är borta, numret heter "Tung Pung" och regissören håller precis på att gå igenom sina önskemål:

Bild 6

 

15:00, Några minuter över faktiskt då ett akut cocacola sug försenade min hemkomst. Står med huvudet ner i komposten då jag någon gång under natten vaknade för att jag plötsligt kom på att jag några dagar tidigare råkat slänga bort en perenn. Undrar just om den kommer klara sig efter så oöm behandling:

Bild 7

 

 

 

16:00, En kopp te vid datorn för att försöka ladda upp efit-foton till bloggen. Datorn envisas om och om igen med att hävda att det inte finns någon kontakt. Men va f*n, allt annat på nätet funkar ju!! :

Bild 8

 

17:00, Ingen söndags gourmetmiddag här inte, idag får det duga med gammal hederlig lunchkorv:

Bild 9

 

18:00, Närapå spränger datorns högtalare och skrämmer kråkorna utanför fönstret på flykten när jag för full hals försöker sjunga låten jag idag blev tilldelad på showen:

Bild 10

 

19:00, Slog mig återigen ner vid datorn för att stänga den utlottning som pågått här i sju dagar. Och för att ladda upp bilder och tydligen för att få samma besked av det internäta fanstyget om att det inte finns någon kontakt. Därvid har det tagit låååång tid att få upp de resterande få bilderna, men nu och fram till jag somnar kommer jag befinna mig halvliggandes i sängen med en film och detta:

 

Bild 11

 

Så där ja. Min dag med ett foto i timmen. Det var kul. Förutom att datorn jäklades då. Det kan nog tänkas att jag är med någon mer gång. Men nu ropar Ingrid på mig. Och det gör en påse ostbågar med..

 

*So long, så länge*

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

#1 - - Trollis:

Härligt hår du verkar ha! Långt! Det är så fint!

Det var 7 åringen som blev dålig efter en lång bilresa i går, så det var att tvätta helt ned till madrassen. Pust.

#2 - - Micke:

Åhå, det ska sluta rökas där? Förståndigt men då jag aldrig gjort det så vet jag ju inte hur illa sånt blir/känns.



Jag fuskar med veden lite jag.. har alltid varmvattnet på el så jag slipper elda just för varmvattnet.

#3 - - Mimita:

Inne å ser på dagen din, så spennende med teater, spiller du?



Har snart vært uten overnevnte stinkpinne i 3 mnd (på torsdag som kommer) så ønsker deg masse lykke til med sluttingen!!



klem

#4 - - helen:

Bra att du ska sluta röka, det fixar du!!



Helen

#5 - - Anni:

Jahaja, då ska man hålla koll på din rökning framöver - eller? Äsch, klart att du fixar det!



Spännande att se din söndag, helt annorlunda mot min!