Fototriss v40:

Har temat Utblommat, och så här ser det ut i min utblommade trädgård för tillfället (förutom någon enstaka kaxig överlevare)..


Lavendel..



Ogräs.. Nåväl kanske inte, men i min trädgård räknas lupiner som det.



Och slutligen en kroll-lilja.. Massor med vackra frön där i :)

Glöm nu inte bort att spana in alla fina trissar, människorna där inne i trissens värld tar jättefina foton.

#1 - - Ingela:

Underbara bilder alla tre! Fast jag gillar nog ettan mest. Jag är lite svag för lila. :)

#2 - - Doglady:

Fina bilder.Ettan är min favorit här, den har ett sådant härligt ljus.

#3 - - Lena Norgren:

Kroll-lilja har jag aldrig sett eller ens hört namnet på men den var fantastiskt vacker när den har blommat klart det är då helt klart!!!!!Urläcker bild!!!

#4 - - Charlotta:

Svårt välja favorit. Lavendeln är vacker. Lupinen är mystisk. Krolliljan väcker nostalgi.

#5 - - Cumulunimbus:

Kroll-liljan var jättefin! Gillar ju liljor så givetvis blev den direkt min favvo :)



#6 - - ViDu:

Sista bilden är min favorit denna veckan.

#7 - - miccar:

Fina bilder alla tre, Kroll-lilja bilden blir favorit.

#8 - - Bibbi:

Snygga bilder! Svårt att välja en favorit. Det står mellan lupinen och krolliljan. Liljan får min röst. Frökapselbilden på den är jättefin.

/Bibbi

#9 - - Lena:

Den sista var supersnygg - den blir absolut min favorit!