Virkade torgvantar:

Efter Saannis svenska översättning har det alltså blivit ett par torgvantar att matcha halskragen med. Funderar fortfarande ändå också på ett par vantar. Och en mössa. Jag TROR att garnet räcker.
 


Viking Björk igen då alltså..
 
 

Sedan så har jag fått mig ett kvittensblock. Och fått låna en bok. Och ska till banken på onsdag. Antar att det rullar på nu då. Och ja, det blir på hobbybasis till en början. OM det fungerar blir det ett aktiebolag. Vill helst inte blir ännu mer ruinerad av ett företag om det skulle gå i konkurs, än jag redan är idag.
 


 
 
Det är nämligen så att jag snart bara har 150 dagar med arbetsträning kvar. Sedan går jag in i Fas 3. Vilket jag tänker våga vägra göra. Det blir ingen sådan förnedring. Det blir försvinna ut ur systemet istället. Årets deklaration visade på en inkomst på 54000kr. Klarar jag av att överleva på det så får jag väl jaga kunder som tusan då så jag får in just den summan. NÅGON FAS 3 BLIR DET INTE TAL OM.
I helvete heller.