Ännu mer smått och gott:

..I stickning och virkning såklart!
Bäst att passa på att blogga det ikväll, för i morgon är det förberedelser inför bröllopsfotograferingen som gäller <3
 
 
Jag har (äntligen) målat den lilla pallen..Och en låda.
 
 
 
 
Och så fick pallen lite kläder..
 
 
 I helgen satt jag i godan ro och stickade rätstickat i förtältet..
 
 
 Som blev en liten babywrap..
 
 

Igår testade jag Svarta Fårets Home Sweet Home..
 
 
 Som blev en brödkorg..
 
 
 Och en liten korg bara för att..
 
 

Ja.. Det var det. Idag har jag legat i migrän så det har varit lugna puckar. Nu ska jag strax dra mig tillbaka till sängen. Yngsta sonen ska väckas kl 05:00 i morgon. Han ska åka till Naturhistoriska museet i Stockholm med skolan. Jag är så fruktansvärt avundsjuk så det finns inte. Men jag tröstar mig med att det är en himla pest och pina att kliva upp kl före tuppen ;)
 
Barn växer lite väl fort tycker jag. Yngsta sonen, 12 år gammal, frågade idag om han får åka till stan med en kompis nästa vecka. Utan vuxet sällskap. Men glöm och dröm! Pfssst.. Trodde han ja. Nej du, det dröjer då MINST två år innan han får ge sig ut på sådana bravader. Helst 8 år. Kanske 10 också ;)
  
 
 
En kommentar publicerat i Handarbete
Taggar: Ankelsocka, Filt, Foton, Instagram, Järbo garn soft cotton, Shabbyshick, Stickat, Svarta Fåret, Vintage, Virkad, Virkat, Vit, handarbete
#1 - - Nina Lindh:

Oj, vad flitig du varit då... inte jag. Har bara jobbat, och sovit. Längtat efter semester i... ja, ungefär... tre år.