Tre grytlappar till:

Är färdiga. Och därav har restgarnsfilten också växt lite faktiskt. Men de kortet ligger kvar på mobilen så du får nöja dig med grytlapparna ;)
 
 
Gult är fu..Nä.. Sommrigt!
 
 
Svart och turkost..
 
 

Det kommer väl inte som en överraskning till den som följt mig ett tag att jag nu säger att jag lessnat på att göra dessa grytlappar....?
Synd att jag blir uttråkad så fort annars går de ju ganska fort att göra.
Fast nu har jag ju ändå slut på material så det gör inget.
Annars har jag fotograferat en kväll den här veckan.
Och då fick jag ju två kvällar med redigering så då blev det inte något handarbete.
Resultatet kan den som vill se här.
 
 
Nu ska det fixas kvällmat åt pojkarna innan de börjar gnaga på diverse dörrkarmar..
Tjatar de såhär mycket i sommar också ska jag skicka ut dem i gräsmattan, där kan de gnaga på en varsinn maskros ;)
Nej då..
Men nästan så att det känns så ibland.
#1 - - Cecilia:

Ibland blir jag sjukt trött på att se till att folk får mat...Funnes det fullvärdiga näringspiller så vore det ju en lösning. Som komplement till dörrkarmar och maskrosor! :-D

Svar: Hahahahaha! Ja men det är ju exakt min åsikt också ;p
BlueWhiskey