Här har det varit dött:

..Och det ganska länge tydligen.
Jag har milt sagt haft fullt upp.
Och en dator som krävde en återställning gjorde inte saken bättre.
Om man köper en dator 2009. Och sedan inte gör en enda säkerhetskopiering eller återställning på alla de år som gått sedan dess. Då får man fullt upp kan jag lova. Hela 9 (!!!) dvd-skivor gick det åt. Nu fungerar datorn igen men än så har jag inte ominstallerat alla program. Men snart så är den helt färdig hoppas jag.
 
 
Det har inte blivit mycket handarbetat heller om jag ska vara helt ärlig. Några disktrasor och ett par sockar bara. Lovar att skärpa till mig snart ;)
 
 
En virkad och en stickad disktrasa.
 
 
 Tre stickade disktrasor.
 
 
 Ett par stickade sockor till en vän.
 
 
 Och slutligen ett par spiralstickade sockor till mitt syskonbarn :)
 
 
 Det har blivit mycket av Svarta Fårets garn nu.
 
 
 Och när man har tråkigt pular man ihop en liten bild med mobilen..
 
 
<3
 
 
 
 
Lämna kommentar publicerat i Handarbete
Taggar: Raggsockor, Stickat, Virkad, Virkade disktrasor, Virkat, handarbete, virkat