Målarfärg, skruvar och virke:

..Är lite sådant jag sysselsatt mig med de (få) fina dagar som vi haft. Jag vet inte hur du har det, men här har det blåst smådjävlar hela sommaren hitills. Svinkalla är dom också. Och som tack har jag fått stora problem med min armbåge. Inte vill det bryta ut helt heller utan bara molvärka och störa. Så nu har jag hållt mig väldigt lugn i en hel vecka. Utan framgång.
 
 
Jag satte upp poolen i hopp om fint väder..
 
 
 Det har borrats hål i stolpar (men det fick Bw-killen göra).
 
 
 Jag började måla om min gjutjärnssoffa istället.
 
 
 Andra strykningen med färg..
 
 
 Tredje strykningen med färg. Den fick ett fjärde också och nu väntar jag på väder för att kunna måla själva gjutjärnet :)
 
 
 Jag har sågat, målat och skruvat upp reglar..
 
 
 Och fick för mig att börja stryka ett (kanske två) lager färg på en gammal låda..
 
 

Jag tänker nog sätta upp den där lådan på väggen inne och använda som hylla. Tror jag. Vi får se vart det slutar.