Jag har inte:

...Försvunnit från jordens yta, även om man skulle kunna tro det.
Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ägnat min tid åt, det känns som om jag inte har hunnit med/orkat göra ett endaste dugg.
 
Jag har haft mycket migrän.. Sådär mycket och ofta så att jag blev sur och lade mig ute på bron eftersom jag också ville njuta av vädret.
 
Var någonstans det vackra vädret är nu kan man ju undra..
 
 

Jag och mamma packade ihop ett paket med stickat/virkat till välgörenhet..
 
 Men kartongen står kvar här hemma, fattas pengar till att skicka den :( 
 
 

Jag har återbrukat några aluminiumburkar också, med det lilla i svart färg som jag hade kvar, den vita tog slut tidigare i vår, jag blir galen på min ekonomi snart! Någon mer som känner sig halvt sjuk om de inte kan pyssla?
 
 
 
 
 
 
En närbild på den virkade blomman..
 

Nu är det minsann nästan helt slut på band och spetsar också (klaga, klaga och sura). Och medan jag målade burkarna kom jag på att jag var VÄLDIGT less på att aldrig ha något färdigt att dekorera mina alster med. Så då satte jag mig  ner och började virka blommor som jag lade i en burk. Den ska fyllas är det tänkt, med olika dekorativa saker så att det bara är att hämta när andan faller på ;)
 
 Sakta men säkert kommer den fyllas -och tömmas ;)
 

Burkarna kom väl till användning, iaf för mig. Den lilla har jag behållt, de andra blev fina presenter :)
 
Jag har virkat några korgar också, det blir nog fler sådana vad det lider men just nu virkar jag på andra saker.
 
Dom här två är en blivande present :)
 
 
 Hm.. Var har jag nu lagt denna? Minnet är inte med mig o.O
 
 
 Mamma fick den här i morsdagspresent, första gången jag gett mig på att virka "spets" :) 
 
 
 
 Igår virkade jag en liten bebismössa.
 

Pappa kom med saker som farmor tänkte att jag kunde ha nytta av. De är efter pappas farmor och heeeeelt underbara, jag blev så glad så du anar inte! En liten vävstol bland annat, den ska sättas i bruk så snart jag kan och orkar och får plats :) Finns ingen bild på den, men det finns på detta:
 
 En gammal broshyr..
 
 
 Gooooodis <3
 
 

Men mest har jag nog repeterat fars (vi har sommaruppehåll nu), tittat på blommorna, kurat i regnet, räknat på framtiden..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Och fotograferat lite.. Jag måste verkligen skärpa mig på den punkten, och göra det oftare. Det är ju så roligt!
 
 
 Casper var på besök i studion i april.. (såååå sööööt)
 
 
 Sötnöten Agnes var också här i april.
 
 
 Supersnygga Anna -också i april :)
 
 
 Nu i juni var Leia här hos mig, då passade jag på att fotografera henne lite också <3 
 
 
 I torsdags fick jag nöjet att fotografera söta Emira, 7 månader gammal :) 
 
 

Men ja.. Det är ju inte mycket. Undrar just vad jag ägnat all tid till? Känner mig lite förvirrad på den punkten ;)
 
 
 
 
Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Handarbete;
Taggar: Babymössa, Blomma, Blommor, Daglilja, Foto, Grön, Handgjord, Hemgjord, Hund, Mössa, Rosett, Virkad, Virkad korg, Virkat, Väska, handarbete, Återbruk