6 mössor & ett par handledsvärmare:

Som jag skrev i förra inlägget hade jag ju en beställning på en snäckskalsmössa. Den blev väldigt rosa ;)
 
 
Att det är fotat med mobil på kvällen gör ju inte mössan rätta.
 
 

När jag hade lagt ut hundmössan på fb fick jag en förfrågan om jag kunde göra en giraffmössa. Så då blev det till att göra en sådan:
 
 
 Den ligger nerpackad och väntar på att åka postbil.
 
 

Efter det fick lite restgarner sättas i sprätt:
 
 
 En öronlappsmössa som väntar på att få åka till någon som behöver den.
 
 
 En randig mössa väntar på samma sak.
 
 
 En hätta ska åka samma väg.
 
 
 Den här behåller jag nog till studion. Garn: CeWec California Bonita.
 
 
 Och så till sist ett par muddar. Som ska få en matchande mössa :) 
 
 

Har haft fullt upp med annat den här veckan så det har inte blivit så mycket handarbetat. Välgörenhetskartongen närmar sig dock sakta men säkert fullproppat läge :)
 
 
Lämna kommentar publicerat i Handarbete
Taggar: Babymössa, Barnmössa, Blomma, Handgjord, Hemgjord, Mössa, Rosa, Stickat, Virkad, Virkat, handarbete