Så mycket att göra, så lite tid:

Det är bara att konstatera att dygnet har för få timmar.
Repetitioner, handarbete, fotografering, sjukdommar osv tar mer tid än man tror ;)
Men lite har jag hunnit med, så här kommer det lite av en bildkavalkad..
 
 
Griffeltavor till studion..
 
 
 Griffeltavla till hallen..
 
 
 Beställda mössor..
 
 
 
 
 
Inköp av mössmodeller ;)
 
 
 Ytterliggare tre beställda mössor..
 
 
 Armstickad sjal som jag gav bort...
 
 
 Newbornmössa...
 
 
 
 
 
Mössa och blöjskydd till studion..
 
 
 Newbornmössa med lång svans..
 
 
 Ännu en beställd mössa..
 
 
 Newbornhätta...
 
 
 
 
 
 
 
 
Inköp till fler beställningar..
 
 
 Och det jag pysslar med mest av allt just nu: Fångad på nätet :)
 
 
 Vi fick en varsin ros av styrelsen efter premiären <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Och eftersom det ännu en gång gått en hel månad sedan jag senast bloggade.. Så lovar jag ingen bot och bättring denna gången heller ;)
 
 
 
Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Handarbete;
Taggar: Babymössa, Barnmössa, Blomma, Blöjskydd, Foto, Halsduk, Handgjord, Hemgjord, Mössa, Newbornbabyphotoprops, Newbornmössa, Ros, Snickrat, Stickat, Tubhalsduk, Virkad, Virkat, handarbete, Återbruk