De första färdiga alstren 2015:

Som sagt, sjuktid ger gott om virk/stick-tid.
Så jag har hunnit med en hel del den här månaden.
Nu börjar jag äntligen känna mig lite piggare för varje dag som går.
Kanske är helt frisk lagom till vår-allergin ;)
Det blev under januari en hel del photoprops.
Jag hoppas att Therese på Farmphoto kommer att ha mycket nöje med dessa plagg:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan hoppas jag att Lena Fotograflarsson får användning av sitt uggle-set inom kort, det ligger nog i brevlådan och fryser just nu i det "vackra" vintervädret:
 
 
 
 
 
Sedan har jag inte hunnit med så mycket mer, ett blått blöjskydd och ett  rosamelerat set med byxor/hätta:
 
 
Blöjskyddet..
 
 
Om jag minns rätt går dessa luftiga byxor ungefär till knähöjd.
 
 

Ja mer har jag inte att komma med den här gången. Men det kommer nog mer inom kort. Planer finns ju. Och påbörjade projekt med.
Och jag har beställt en massa många meter band. För att göra lite blommor att pryda mina alster med. Under tiden övar jag med det jag har hemma :) 
 
 
 
 
Over and out :)
 
 
 
 
En kommentar publicerat i Handarbete
Taggar: Babymössa, Barnmössa, Blomma, Blå, Blöjskydd, Grön, Handgjord, Hemgjord, Hätta, Hårband, Klänning, Mössa, Newbornbabyphotoprops, Newbornmössa, Rosa, Rosett, Röd, Stickat, Virkad, Virkat, Vit, handarbete
#1 - - Anneli:

Hej! Jag är på jakt efter new born mössa och blöjskydd i vitt helst som man skulle kunna byta ut band i så man kan ha till både pojke och flicka. Är det något du har? Du gör så otroligt fina saker! Med vänlig hälsning, Anbeli