Hårband och åter hårband..

..Som jag nämde i mitt förra inlägg så har jag pillat ihop några hårband också. Sååååå fruktansvärt tidsödande o.O Man kunde ju tro att det är något som borde gå fort. Men ack då bedrar man sig. Det ska sys, det ska limmas, det ska torkas och det ska härdas. Men som tur är så blir det ju fint när det väl blir färdigt :)
 
 
Vitt, rosor, pärlor = söt romantik på en liten bebis :)
 
 
 Lila pärlor, lila och persikofärgade satinrosor, sött som socker :)
 
 
 Rosa resår, vit och rosa blomma.
 
 
 Rosa resår, rosa blommor och en rosett :)
 
 
 
 
 
 
 Vitt hårband med naturfärgade satinrosor och vinröda fjärilar.

 
 
 
 Hårband i färgerna vit (spets), rosa (rosorna) och 3 st lila pärlor.
Knyts i nacken, storlek ca newborn-3 mån.
Till salu för 50:- + porto.
 
 
Hårband i färgerna vit (spets), rosa (rosorna) och 3 st lila pärlor.
Knyts i nacken, storlek ca newborn-3 mån.
Till salu för 50:- + porto.
 
 
 
 
Hårband i vit spets, rosa rosor med 3 st satinrosor och lila pärlor.

 
 
 
Ja och det var vad jag lyckats åstadkomma i hårband det. Inte mycket men bättre än ingenting alls. Jag har sytt några grejer till så det kommer ett nytt inlägg om det. Inom kort ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Handarbete;
Taggar: Blomma, Blommor, Fotorekvisita, Handgjord, Hemgjord, Hårband, Newbornbabyphotoprops, Photoprops, Rosa, Rosett, handarbete