Hättor och åter hättor..

Det har sytts hättor här hemma för fullt. Till min glädje var det så att några ville ha dom och det är ju helt underbart för mig :)
 
Ska jag börja med att visa hättorna då? Håll i hatten, för här kommer dom!
 
 
 
Vit med lila detaljer..
 
 
 Vit crepé med lila detaljer.
 
 
 Naturfärgad satin och spets.
 
 
 Vit crepé och spets med lila detaljer.
 
 
 Cremévit med volang och lila/naturfärgade detaljer.
 
 
 En naturfärgad hätta med detaljer i spets och organza.
 
 
 
 
 En grön hätta, grönt satinband, gröna knappar och grönt/blommigt organza band
Man reglerar storleken i bak :)
Storlek ca 0-6 månader.
Den är till salu för 100:- + porto
 
 
 
 
 En grön hätta med detaljer i vitt. Gula satinband och gula satinrosor.
Storleken regleras i bak och ligger på ca 6-12 månader.
Till salu för 125:- + porto.
 
 
 
 
Hätta i naturfärger med rutigt band, virkade blommor och detaljer i garn.
Storlek ca 3-6 månader
 
 
 
 
 
Hätta i naturfärger med lila detaljer.
Storlek ca 3-6 månader.
Till salu för 125:-  + porto.
 
 
 

Det var vad jag hade att bjuda på i hätt-väg det. Jag har gjort några hårband också men det tar jag i ett nytt inlägg. Man måste ju hinna med att dricka kaffe emellan också ;)
Lämna kommentar publicerat i Allmänt, Handarbete;
Taggar: Fotorekvisita, Handgjord, Hemgjord, Hätta, Newbornbabyphotoprops, Photoprops, Sytt, Vintage, handarbete